söndag 14 april 2013

Hur sjuk kan man bli?

Tydligen väldigt sjuk. Snabbt och plötsligt flög sjukan på mig i onsdags eftermiddag. Jag trodde att det snabbt skulle gå över men det har bara blivit värre. Idag skulle jag stått på vårmarknad men av det blev det inget. De senaste dagarna har jag bara gjort nödvändiga skjutsningar och resten av tiden har jag tillbringat i sängen.
Äldsta dottern med pojkvän var på kortbesök i helgen och eftersom hon nyss fyllt år fick hon några paket. Bl.a. två stycken stickade disktrasor i mitt eget mönster och bästa garnet. Blend Bamboo från Hjertegarn. Det garnet är enligt mig det bästa till disktrasor, förutom svart som inte alls suger lika bra som de andra färgerna.

1 kommentar :

kråkspark sa...

Instämmer att det garnet är toppen till disktrasor! Håller länge gör de också!
Krya på dig!